3 Nisan 2017 Pazartesi

Tefviz et ve rahat bul ..!

Benim gibi detaycı ve uzun uzadıya bir konuda kafa yorabilen bir tipseniz bu mottom size gelsin "Tefviz et ve rahat bul !"
İbrahim Hakkı Erzurumiden okuduğum bir şiirden yadigar bana bu düstur .Burada "tefviz" ile anlatmak istenen ; ihaleyi bilene bırak kardeşim , havale işlemini tamamlama ki aklın , bedenin farazi düşünceden arınsın , üstündeki fazlalıkdan boşan bir nevi , bak o zaman rahat seni nasıl da bulacak . Özellikle bu mottoyu seçme sebebim birazda bak Tuğçe bu blog işi tutmazsa bu sana burda not olarak dursun diye de yazdım elbet .Güzel bir dusturla başlamak istedim buralara umarım hoşgelmişimdir. Hepinize MERHABALAR olsun Başkent'den .
Daha yazmak istediğim çokca faydalı , yararlı , müfit gördüğüm konu var elbet. Şunu belirtmeliyim ki kapanışı bir temenniyle yapıcam ."Ben yazdım ben okudum "bloglarından biri olmakdan Allaha sığınırım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kendi bildiğine terkedilen aptallar .!

Bazen kimseye derdini anlatmak istemiyorsun , çünkü o kimseler'le tekraren muhatap olmak dahi istemiyorsun.. ..Bu kimseler bir haftadı...