19 Haziran 2017 Pazartesi

SIR - KİTAP -AMEL

🇹🇷Amasya

Dr.John İzzo'nun bir kitabını okumuştum seneler evvel , hayatın anlamını bulma mahiyetli gelişim kitabı diyebiliriz buna , hiç sevdiğim bir tür değildir aslında "gelişim kitabı" adı altında satılan kitaplar ,hep şişirme piyasa kitabı gelmiştir bana ..Velhasıl kütüphaneyi düzenlerken tekrar denk geldim bu kitaba okuyacak bir sürü kitabım olmasına rağmen çerezlik olarak bunada bir göz gezdireyim dedim , iyi ki de demişim ..Hatırlamam gerekli olan birkaç önemli mesele varmış meğer , nelermiymiş onlar gelin hadi sizde vakıf olun bunlara ;
✅İLK olarak ; KENDİMİZE KARŞI DÜRÜST OLMAK ile işe başlamış yazar bende böyle başlıyorum.Naçizane bu dürüstlük işinde haddinden fazla iyi olduğumu düşünüyorum ,zira kendimi eksik gördüğüm her konuda acımasızca eleştirebilirim .Eee bu dürüst olmak değil ki düpedüz manyaklık diyenler çıkmasın aranızdan olur mu ..Hadsiz eleştirimin sebebinin çabuk kırılan ve kolay gıcık kapan yapımdan kaynaklı olduğunu çevreden gelebilecek olumsuz halleri önlemek adına oluşturduğum gard olduğunu biliyorum diyelim .Yani ; sen bu eleştiri , tavsiye gibi lafını bana demeden önce ben bunu kaç kere kendime dedim toparlamak adına biliyormusun sen ..!! hali benimkisi .Aman siz yinede benim gibi hunharca davranmayın , dikkatli olun bazen eleştirinin dozunu kaçırıp kendine zarar bile verebilir insan .ODAKLANILMASI gereken asıl şeye gelebilirsem ; DÜNYADA OLMAK İSTEDİĞİM KİŞİMİYİM ? sorusuna vereceğin cevap sana ne kadar dürüst olduğunu görmen için bir ip ucu sağlayabilir "Evet , elbette bittabi .."yanıtını bir çırpıda verebilmek değildir bence mesele muhakkak eksik gördüğümüz ufak tefek noktalarımız insan olmanın gereği bizimle olacaktır , bunları tespit ile bu eksiklerimi tamamlayıp olabilecek "DAHA İYİ "ye ulaşmaktır aslolan .Sence de aslolan bu değilse nedir hıh ..❔
✅ İKİNCİ hal ; HİÇBİR ŞEYDEN PİŞMANLIK DUYMAMAK , Pişmanlık duygusu bence insanı en geriye iten , korku ve vehme sürükleyen , cesaretini yok etmeye en kadir duygu . Pişmanlık duyulan konuyla benzer bir durum karşısında "pasif hale gelmemiz "en tehlikeli hallerden biri olur hepimiz için , Pişmanlık hatırlatan eylemlerden kaçınma hali oluşabilir . Bu hal bizi ne kadar korkak çaresiz hale getirir değilmi bir düşünün ..? Burada çözüm ; RİSK ALABİLECEK CESARETİ KORUYABİLMEK 'de . Adını pişmanlık diye nitelediğin şeyin senin için iyi bir deneyim olmadığına takılı kalmayıp , alabileceğin tek dersi yani " Ben birdaha birebir aynı veya benzer bir durum yaşadığımda çok daha cesur , güçlü , güvende olacağım " diyebilmektedir .
🔹Kitap okuyucuya telkinlerini" 5 sır "olarak aktarmış , okumak isteyenler Pegasus yayınlarından "Ölmeden Önce Keşfetmeniz Gereken 5 Sır " adlı kitabı alıp , DR.JOHN İZZO dan kalan Sırlara vakıf alabilir . Benden bu kadar . Amaan POZİTİF OLUN ..Herşeyin başı zira ..🆙



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kendi bildiğine terkedilen aptallar .!

Bazen kimseye derdini anlatmak istemiyorsun , çünkü o kimseler'le tekraren muhatap olmak dahi istemiyorsun.. ..Bu kimseler bir haftadı...